Koty
Dzień Kota PDF Drukuj Email
piątek, 10 lutego 2012 22:02

Pan Bóg jak wiadomo tworzył świat przez bodajże tydzień, a potem spojrzał na swoje dzieło i powiedział: „ Ooo k...a!”. A później dodał: „a, mam jeszcze chwilę, teraz zrobię coś naprawdę ładnego: coś mnie godnego, coś zaprawdę w boskim wymiarze. Coś takiego, co jest autentyczną kwintesencją piękna i nie ma wad”. I zrobił kota. (Andrzej Sapkowski). 17 lutego obchodzimy Światowy Dzień Kota.

Wsparcie żywieniowe kotów z brakiem łaknienia PDF Drukuj Email
Wpisany przez AH Sparkes BVetMed PhD DipECVIM MRCVS
piątek, 20 maja 2011 22:09

Rola żywienia w leczeniu wielu procesów chorobowych jest obecnie szeroko akceptowana w medycynie weterynaryjnej, a powstanie komercyjnych diet weterynaryjnych pomogło w praktycznym zastosowaniu tej wiedzy u naszych pacjentów. Odżywianie pacjentów w stanie krytycznym lub wsparcie żywieniowe pacjenta z brakiem łaknienia jest jednym z najważniejszych aspektów żywienia klinicznego w praktyce.

Wsparcie żywieniowe kotów z brakiem łaknienia PDF Drukuj Email
Wpisany przez AH Sparkes BVetMed PhD DipECVIM MRCVS
piątek, 20 maja 2011 22:09

Choroby dolnych dróg moczowych PDF Drukuj Email
sobota, 07 maja 2011 20:38

Choroby dolnych dróg moczowych (LUTD) są regularnie rozpoznawane przez praktykujących lekarzy weterynarii u kocich pacjentów. Idiopatyczne zapalenie pęcherza, kamica moczowa i zatkanie cewki moczowej to trzy z najczęściej rozpoznawanych form choroby dolnych dróg moczowych.

Wywiad: Dlaczego mój kot kicha? PDF Drukuj Email
Wpisany przez Lek. wet. Sylwia Szymańska
środa, 22 września 2010 23:09

Oto jedna z najczęstszych przyczyn wizyt właścicieli kotów u lekarza weterynarii. W rozmowie z lek. wet. Sylwią Szymańską postaramy się omówić najpopularniejsze z nich.

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 4