Stona główna Dla weterynarzy Katalog firm Lecznice weterynaryjne Amigo-Vet Centrum Leczenia Zwierząt
Katalog lecznic i firm weterynaryjnych

Amigo-Vet Centrum Leczenia Zwierząt

Zobacz na mapie Park Rozkówka
42-506 Będzin - Grodziec
Powiat: będziński
Wojew??dztwo: ýl¹skie Polska
Strona Internetowa
Telefon: 728451155
Godziny pracy pn-pt.: 9-19
Godziny pracy sob.: 10-15
Godziny pracy niedz.: 11-13
Małe zwierzęta: Tak
Duże zwierzęta: Nie
Gryzonie: Tak
Lekarze: Lek.wet.Beata Lisiecka-Żuchowicz uk.specjalizacja choroby psów i kotów
<p class="dane">Oferujemy szeroki zakres usług medycznych dla zwierząt : m.in.szczepienia, odrobaczanie , leczenie chorób wewnętrznych, dermatologia, kardiologia, stomatologia, chirurgia, położnictwo, dietetyka, paszporty, badania krwi i inne <br /><br />czynne pon-pt: 9-12 i 15-19 , sob: 10-15 , nd: 11-13 <br /><br />Do dyspozycji naszych klientów oferujemy obszerny parking ułatwiający dotarcie do lecznicy z waszymi pupilami. Przestrzenna poczekalnia zapewnia miły pobyt w czasie oczekiwania na wizytę. Dysponujemy nowoczesnymi i w pełni wyposażonymi gabinetami przyjęć , co pozwala komfortowo i profesjonalnie diagnozować naszych pacjentów. <br /><br />Na miejscu obok lecznicy działa specjalistyczny sklep zoologiczny oraz profesjonalny salon fryzjerski dla psów i kotów. </p>
Dodano: 2010-07-31 13:22:28